Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-12, 15:23   #1
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Betfair


Vad är det med Betfair på sistone egentligen? De crashar ju var och varannan dag nu för tiden.

Det jävligaste (ur eget intresse) är att det händer när man sitter och tradar mitt i ett spel. t.ex. tennis där jag tradar under ett tidslopp av ett game oftast. Då komemr crashen, sen sitter man där fastbunden med sitt helt omvända spel och ser hur matchen går åt h-e. Att de inte bara voidar samtliga spel under en crash längre än 10-15 minuter.

Allt detta började sedan de införde sin nya "fantastiska" livesida.


/rant off
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-12, 15:34   #2
 
bftraders avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 638
Sharp$: 1996


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

jävligt störande är det.
Förstår inte hur världens största spelsida kan ha så dåliga programmerare.
bftrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-12, 18:55   #3
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Skulle slänga iväg ett bet nyss, men sidan kukar sig fortfarande med "this market is suspended".
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-12, 18:59   #4
 
bftraders avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 638
Sharp$: 1996


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jävlar var pengar jag har förlorat idag tack vare betfair <3
bftrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-12, 19:06   #5
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 71
Sharp$: 1247
Standard

Ja jag hade 11 matcher jag tagit position i redan i veckan som skulle säljas av innan 16.00 avsparkarna. Gick förstås åt helvete istället nu när de inte gick , men grattis för den delen till den som fick slantarna.

Visst man är ju medveten om risken då sajten oftast är tokigt överbelastad runt 15.30-16.00 på lördagar men det är lika jävla irriterande varje gång. De brukar iallfall öppna upp inplaymarknaderna, men idag skulle visst allt haverera
Pursey är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-12, 19:07   #6
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Ah, suger kuk när sidor förstör ens inkomstkälla. Vet hur det är sedan internetpokerdagarna, en disconnect vid fel tillfälle kunde bli jävligt dyr, men allramest förbannat frustrerande.
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-12, 19:13   #7
 
bftraders avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 638
Sharp$: 1996


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det här händer allt för ofta på betfair. Jag förstår verkligen inte hur svårt det kan vara att ha sidan uppe.
Jag har nog förlorat 30-40 tusen sammanlagt när Betfairs servar legat nere. Alltid lika störande när det händer.
Undra hur många miljoner betfair gick miste om idag.
bftrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-12, 19:34   #8
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 71
Sharp$: 1247
Standard

Lär sitta en och annan svettig programmerare där nu. Med Cheltenhamfestivalen som startar på tisdag som omsatte nästan 1 miljard svenska kronor där förra året så lär det nog jobbas för att detta inte skall återupprepas då.
Pursey är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-12, 21:48   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 70
Sharp$: 1800


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har börjat att trada lite smått på sistone och satt med en del intressanta spel idag och då blir man ju inte direkt överlycklig när skiten pajjar ihop. När jag kikar igenom mina matcher så satt mina anlayser närmast perfekt vilket gett mig finfina lägen att trada ur.

Fan vad det är irriterande att göda andras plånböcker pga att bf inte kan leverera en stabil sida när det som bäst behövs (typ lördag eftermiddag)

__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
KungK2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-13, 09:29   #10
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag förstår inte att man inte voidar samtliga in-play spel när de är nere under en allt för lång tid. Jag tycker inte att lagt kort ligger principen funkar 100% för betfairs spelare precis.

Jag är glad att jag inte hann lägga några spel igår innan det crashade.
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-13, 15:12   #11
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2212
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimzelen Visa inlägg
Jag förstår inte att man inte voidar samtliga in-play spel när de är nere under en allt för lång tid. Jag tycker inte att lagt kort ligger principen funkar 100% för betfairs spelare precis.

Jag är glad att jag inte hann lägga några spel igår innan det crashade.
Dom som lagt klart alla spel vill nog inte ha sina vad voidade. Om man riskerade att få sina lagda spel voidade på grund av framtida, eventuella, driftstörningar skulle ingen vilja spela alls och dom kunde lika gärna stänga ner live-verksamheten.

Tråkigt det som händer men att voida redan accepterade spel är ingen framkomlig väg.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-13, 16:53   #12
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2212
Standard

Sen har vi en aspekt till på det hela. Bara för att vissa har problem betyder inte det nödvändigtvis att samtliga användare från jordens alla hörn inte kommer åt Betfair. Och hur löser man det?

Tidigare kunde man ringa in sina spel vid liknande problem. Går det inte att göra det samma med live-spelet?
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-13, 17:02   #13
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Hur står sig rivalerna Betdaq, WBX mfl när det kommer till likviditet på fotbollsmarknaderna? Om Betfair kukar ur tillräckligt många gånger på större matchdagar och helger så läre fler hobbyspelare se sig om efter en oddsbörs som faktiskt fungerar när de vill lägga sina spel.
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-05, 17:03   #14
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3894

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Hallo!

Kan man inte få fram den ev. vinst när man spelar Asian hcp? när man vill sälja sitt "spela".

"Spela" Japan W till 1.68

och nu är den nere på 1.57, Nu vill jag således sälja detta spel, men hur vet jag hur mycket jag ska sälja (satsa)? för kan inte få fram ev. resultat när jag fyller i belopp under Boka på Japan W.

Tips annars, då jag spelat 400:- på Spela Japan W, hur mycket Boka till 1.59?
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-05, 17:16   #15
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av O12 Visa inlägg
Hallo!

Kan man inte få fram den ev. vinst när man spelar Asian hcp? när man vill sälja sitt "spela".

"Spela" Japan W till 1.68

och nu är den nere på 1.57, Nu vill jag således sälja detta spel, men hur vet jag hur mycket jag ska sälja (satsa)? för kan inte få fram ev. resultat när jag fyller i belopp under Boka på Japan W.

Tips annars, då jag spelat 400:- på Spela Japan W, hur mycket Boka till 1.59?
Finns ett alternativ där du kan visa vinst ink/ex kommision.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td